Busan

Lama jugak aku menyepikan diri dari post something dalam blog aku ni. Last sekali aku tulis pasal bebudak aku buat final exam. Lama jugak tu... dan lepas bebudak tu habis... aku rileks sket sebab aku tak terikat ngan kelas... kali ni boss aku bubarkan kelas elektronik sebab tak cukup student... dan student yang ada di satukan dengan kelas mekatronik... aku cover mana - mana yang patut jer... ringan sikit kerja...

Hari ni aku rasa bosan sangat. Ada kelas lukisan kejuruteraan tuk student kelas CNC. Aku kasik latihan, sambil aku mengadap laptop... dan baru aku teringat tuk update blog aku...

Sebenarnya aku rasa teruja ngan keputusan temuduga sok... harap2 webmaster spa leh la update keputusan sok... dan harap sgt aku berjaya dalam temuduga tu...

Ya Allah, perkenankanlah doa hambamu ini....

Thursday, January 15, 2009

0 Comments:

 
~ SuKaSuKa ~ - Wordpress Themes is proudly powered by WordPress and themed by Mukkamu Templates Novo Blogger